У цьому кейсі ми розглянемо роботу незвіданого магічного персонажа Facebook Shop на прикладі реального проекту із FMCG.

...Добігав кінця перший тиждень карантину. 60 % підприємців, з якими працювало наше агентство, вирішили «скрутитись в трубочку» і скоротити свої рекламні бюджети, бо вже зрозуміли, як це робиться: якось проживемо, ну тим більше карантин же не надовго :) Мене, як власника агентства, турбувало перш за все нерозуміння підприємців, що карантин – це час не тільки змін, але і нових можливостей. А той, хто цього не розуміє, багато втрачає. Після нетривалих роздумів над стратегією розвитку агентства в час «коронакризи» дійшов висновку, що можна впроваджувати інструмент Фейсбук-магазину, оскільки товарний бізнес буде жити.

«На ловця і звір біжить». Через кілька днів мені зателефонував маркетолог із компанії MiraMEAT.

Клієнт: компанія – потужний виробник м’ясної продукції та постачальник сировини для всеукраїнських виробників м’ясної продукції, на ринку із 1991 року і, окрім м’яса, виготовляє та постачає молочну і кисломолочну продукцію по Західній Україні.

Запит був таким: «Як нам, виробникам В2В, організувати продажі В2С-продукції через інтернет, враховуючи тимчасову відсутність сайту інтернет-магазину?» Відповідь, як ви зрозуміли, була очевидна – через Facebook Shop. Після коротких перемовин ми дійшли згоди і почали роботу з SMM-просування бізнес-сторінок Facebook та Instagram для компанії MiraMEAT із залученням таргету та Facebook Shop.

Це було 3 хвилини ліричного вступу. Далі переходимо до хардкору.

Нашу роботу ми поділили на етапи:

  1. Допомога у створенні і наповненні магазину в Фейсбук.

  2. Аналіз ЦА, розробка стратегії, ToV, архетипу бренду.

  3. УТП, переваги.

  4. Тексти, зображення, таргет.

Етап 1. Створення магазину

«Магазин» ми додали як нову вкладку з шаблону «Стандартний», який можна обрати безпосередньо в налаштуваннях сторінки.

До речі, якщо шаблон «Стандартний» не дає можливості обрати «Магазин», перемкніть його на «Shopping» через кнопку «Редагувати»

Етап 2. Наповнення магазину

Наступний крок – наповнення магазину. Є два способи його наповнення: вручну або через файл в Google Sheets.

Як визначити спосіб, який підходить вам?

Все залежить від кількості товарів, наявності сайту та можливостей оновлювати каталог самостійно.

Ручний – зручний тим, що ви швидко можете замінити потрібний товар або вилучити його, якщо він не актуальний. Підходить, якщо у вас до 30 видів товару, немає сайту і оновлювати асортимент будете рідко.

Недолік – всі дії потрібно виконувати вручну, без автоматизації.

Виконується безпосередньо через інтерфейс бізнес-сторінки.

Щоб встановити його, достатньо перейти на вкладку «Магазин» у загальній панелі адміна. Погодитись на дотримання правил торгівлі.

Обрати спосіб зв’язку з вами (якщо немає сайту, обираємо через повідомлення).

Обираємо валюту.

Додаємо товар через відповідну кнопку.

Заповнюємо стандартні поля назви і опису, відзначаємо товар – новий чи був у вжитку, і публікуємо разом із зображеннями чи відео.

Модерація товару триває від 2 хвилин до 2 діб.

Другий спосіб наповнення каталогу – це Google Sheets. Він зручний тим, що ви швидко можете імпортувати велику кількість товарів (до 1000) в автоматичному режимі.

Недолік – файл потрібно наповнювати вручну, що також займає багато часу. Проте це робиться один раз. Далі він буде оновлювати асортимент автоматично, після того, як ви додасте новий рядок з описом товару.

Для наповнення каталогу через Google Sheets виберіть відповідну вкладку у вашому Business Manager.

Натисніть «Create Catalog».

Далі виберіть, який бізнес ви представляєте (travel, auto, e-commerce, нерухомість), оберіть власника каталогу та дайте йому назву.

Рекомендація. Якщо ви надаєте цю послугу через агентство, робіть налаштування через бізнес-менеджер замовника, оскільки каталог повинен залишитись виключно в його управлінні (відповідно у розділі «Catalog Owner» оберіть бізнес-менеджер замовника).

Щоб завантажити каталог через Google-таблиці, переходимо у розділ «Продукти» – «Додати товар».

Обираємо другий пункт «Bulk Upload».

Далі обираємо Google Sheets.

Важливо! Сам файл Google Sheets потрібно підготувати заздалегідь. Як це зробити детально, описано у довідці ФБ. Посилання тут.

Другий важливий момент! Якщо у вас є сайт, імпортувати товари можна через Facebook Pixel. Детальніше про це тут.

Робота над проектом

Ми обрали перший спосіб і перед наповненням магазину зробили декілька кроків:

  1. Посортували асортимент товарів на сети (колекції) «М’ясна продукція», «Молочні продукти», «Ковбаси», «Субпродукти».

  2. Зробили попередні описи під кожен товар, щоб можна було швидше імпортувати.

Фінальний вигляд магазину тут.

Паралельно відбувалась робота із побудови стратегії та ToV. Нашою цільовою аудиторією були жінки та чоловіки, які проживають у Львові. Серед їх цінностей ми виявили сімейність та бажання готувати для рідних. Архетипом бренду обрали образи «Турботливий» + «Друг».

УТП – доставка м’ясної продукції від виробника по Львову.

Контент містив публікації про історію та життя компанії, продукти, які можна замовити, рецепти приготування на м’ясі MiraMEAT.

За перший тиждень рекламної активності з просування магазину ми отримали 11 звернень в месенджер, по $2,04 за меседж.

Рекламні оголошення формувались із колекції «Свинина» з текстом, орієнтованим на цільову аудиторію жінок.

Після натискання кнопки «У магазин» користувач потрапляв в карточку товару, де була кнопка «Повідомлення» для зв’язку із продавцем.

Далі ми продовжили тестувати аудиторії, орієнтуючись більше на чоловіків з посилом #готуйвдома та «Здивуй рідних, приготуй смачне м’ясо».

Глобально рекламні кампанії тривали рівно місяць.

Нашими висновками стали:

  1. Чоловіки у більшості купують на більші чеки, хоча їх ER набагато нижчий, ніж у жінок.

  2. Конкуренція на ринку висока, але за умови хорошої сегментації аудиторії і підбору інтересів вдається знизити ціну за звернення.

  3. Просування виключно Facebook Shop без SMM підвищує ціну за звернення у 2 рази. Перевірено у роботі з іншим брендом в FMCG.

  4. Важливо використовувати таку можливість магазину, як ремаркетинг, на тих, хто був на певній колекції товарів, та робити cross-sell і upsell.

Нашими фінальними результатами стали:

  1. Загальне охоплення: 58 036 людей.

  2. Органічний приріст підписників: +279.

  3. Всього отримано звернень через Facebook Shop в Messenger: 79.

  4. Середня ціна меседжу: $1,56.

  1. Отримано: 17 замовлень з середнім чеком 800 грн.

  2. ROAS склав: 559 %.

Курс «SMM: продвижение проектов в социальных сетях» создан для тех, кто продвигает свой бренд в соцсетях. Вы научитесь планировать публикации, запускать рекламные кампании, анализировать показатели эффективности и конверсии.

ЗАПИСАТЬСЯ