Блог Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts

Ексклюзивні статті з інтернет-маркетингу від лекторів Академії та інших професіоналів своєї галузі. Поліпшуйте свої знання та ставайте експертами разом з WebPromoExperts!
Робота з відеоконтентом у соціальних мережах

5.0

1069
Відеоконтент — це найкращий спосіб комунікувати з вашими потенційними клієнтами, розширювати свою впізнаваність, особистий бренд, формувати цінності компанії. І це головний інструмент — бути тут і зараз зі своєю аудиторією, доносити цінну інформацію, розважати їх і бути важливим. В статті...

В. Юренко

Живучий бізнес: не пропустіть 17-й Український маркетинг-форум вже 17-18 квітня

5.0

578
Головна тема події — «Живучі. Природа стійкості українського бізнесу». У 2024 році власники компаній і маркетинг-директори стикаються з новими викликами: виснаженням команд, кадровим голодом та черговою трансформацію маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність,...

W.

Instagram для бізнесу: все, що вам потрібно знати про рекламу у соціальній мережі

5.0

885
Соціальні мережі важливий простір для реклами, що дозволяє будь-якому бізнесу знаходити свою аудиторію. Інстаграм, один з переважних каналів для обміну фото і відео, відзначається високим рівнем активності користувачів. Рекламна кампанія в Instagram є ефективним інструментом, який пропонує багато маркетингових можливостей та...

О. Сомова

Тренди в CRO та веб-аналітиці для маркетологів та директорів

5.0

685
Влад Сідньов, експерт з підвищення конверсії (CRO), розробки сайтів та веб-аналітики, лектор та куратор Академії WebPromoExperts, розповів про тренди в CRO (Conversion Rate Optimization) та веб-аналітиці для маркетологів та директорів на 2024 рік. Тренди в CRO 1. AI and Machine Learning...

В. Сідньов

Ігри в stories. Топ-13 механік для залучення підписників в Instagram

5.0

1425
«Щоб вигравати, перш за все потрібно грати!» Цей вислів Альберта Ейнштейна дуже перегукується з одним з трендів 2024 року в соцмережах. Сьогодні саме завдяки ігровому контенту бренд може виграти залучення нової аудиторії, а згодом – збільшення продажів. Чому так? Бо...

Л. Гайдаш

Як AI для аналізу розмов допоможе відділу продажів і маркетингу отримати вищі результати

5.0

857
В Україні ще минулого року з’явився штучний інтелект для аналізу дзвінків. А тепер його ще й можна навчати під особливості конкретного бізнесу. AI в першу чергу буде корисним відділу продажів та допоможе побудувати його плідну співпрацю з маркетингом. Читайте поради...

Є. Омельченко

Як оформити свій профіль у LinkedIn: покрокова інструкція

5.0

808
LinkedIn використовується у 200 країнах світу та доступна 24 мовами й кількість користувачів LinkedIn щороку зростає на 20%. На початку 2024 року кількість користувачів досягла 1, 010 мільйонів (понад мільярд або 1/7 населення Землі) зі зростанням на 120 мільйонів минулого...

С. Мельник(Куропій)

AI та аналіз згадувань у соцмережах

5.0

1009
На конференції AI Marketing Day Анна Янько, маркетинг-менеджерка в YouScan, розповіла про можливості використання штучного інтелекту для моніторингу та аналітики згадувань із соціальних медіа. Що таке моніторинг соцмедіа? Розгляньмо основу. Що ж таке моніторинг соціальних медіа? Моніторинг соціальних медіа —...

А. Янько

10 кроків до популярного каналу на YouTube

5.0

1117
Сьогодні я маю для вас щось особливе: 10 кроків, які допоможуть стати популярним на YouTube. Звісно, немає універсальної формули для досягнення стовідсоткового успіху, але існують певні дії, які з великою ймовірністю допоможуть покращити ваші показники на платформі, такі як перегляди,...

В. Юренко

Яке CRM-рішення обрати для роботи поза офісом

5.0

765
Сьогодні більше не обовʼязково сидіти в офісі, щоб спілкуватися з клієнтами, обробляти ліди чи брейнштормити з колегами. Ми працюємо й організовуємо щоденні справи інакше — гнучко та в постійному русі. Українські компанії активно міксують традиційний, віддалений і гібридний формати: коворкінги...

М. Кудріна

Як знайти роботу в IT без досвіду

5.0

785
Стаття буде корисною для тих, хто прагне розвивати свою кар'єру в галузі інтернет-маркетингу, але не має попереднього досвіду. Інтернет-маркетинг — це одна з галузей, яка швидко розвивається, і попит на фахівців у цій сфері лише зростає. Чи ви готові дізнатися,...

С. Шагоферов

Битва за ранжування: Google проти AI контенту

5.0

843
На конференції AI Marketing Day виступив Сергій Кокшаров, незалежний експерт з SEO-просування, автор блогу Devaka.info та лектор Академії WebPromoExperts. Сергій розповів як пошукова система Google взаємодіє з контентом, створеним штучним інтелектом. Тренди генерації контенту Давайте спочатку поговоримо про тренди. Якщо...

С. Кокшаров

Майстерність дослідження в Google Analytics 4: керуйте своїм успіхом

5.0

1358
Розглядаючи Google Analytics 4 з погляду маркетологів, можна відзначити, що платформа, хоч і призначена для аналітиків, може виявитися відносно складною для розуміння саме для нас. Але немає причин панікувати — існують кілька стратегій, які допоможуть нам подолати ці труднощі. Перший...

С. Шагоферов

ASO-спеціаліст: що це за професія

5.0

828
Як тільки в Академії WebPromeExperts анонсували курс «ASO-спеціаліст» ми отримали багато запитань: ще це за професія, чим займаються такі спеціалісти. Сьогодні спробуємо розвіяти таємницю. Історія та розвиток в умовах стрімкого зростання ринку мобільних додатків Ринок мобільних додатків переживає стрімке зростання...

С. Шагоферов

Соціальні мережі, як рушійна сила для розвитку фарми

5.0

869
На конференції Pharma Digital Day Ганна Счасна, спеціаліст з digital маркетингу в Polpharma, розповіла про використання соціальних мереж для фармацевтичної галузі. Насправді соціальні мережі суттєво відрізняються від звичайного ринку, особливо від фарми. Це пояснюється тим, що звичайний ринок існує в...

Г. Счастна

24 AI інструмента для маркетолога

5.0

1761
На конференції AI Marketing Day Антон Воронюк, директор з розвитку бізнесу WebPromoExperts та Webpromo, розповів як багато років спостерігає за розвитком штучного інтелекту, які інструменти краще використовувати інтернет-маркетологам.  Перше знайомство з AI Агентський бізнес познайомився зі штучним інтелектом (ШІ) близько...

А. Воронюк

Що таке коворкінг: плюси і мінуси

5.0

759
Дедалі частіше ми починаємо зустрічатися із терміном, що може викликати певне непорозуміння — коворкінг. Що це взагалі таке? Coworking походить від англійських слів «collaboration» та «working», що в перекладі означає «спільна робота». Спробуємо зрозуміти цей термін і визначити його суть....

С. Шагоферов

Зараз на сторінці 17 статей з 625

Підпишись на нашу розсилку і дізнавайся про все першим!