Блог Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts

Ексклюзивні статті з інтернет-маркетингу від лекторів Академії та інших професіоналів своєї галузі. Поліпшуйте свої знання та ставайте експертами разом з WebPromoExperts!
Підготовка до святкових продажів на Amazon: чотири пріоритети для продавців

5.0

913
Якщо ви хочете здобути максимум від прийдешнього піку різдвяних продажів на Amazon, тоді акцентуйте увагу на чотирьох основних зонах для покращення, про які ми поговоримо у цій статті. Від редакції. Не забудьте підписатися на канал WebPromoExperts у Telegram. Пік різдвяних...

О. Ткач

Google Shopping: як додати ваші товари з легкістю

5.0

1404
Чи знали ви, що кожного місяця Google Shopping реєструє понад 1,2 мільярда пошукових запитів? Вражаюча статистика, чи не так? Це свідчить про те, що Google Shopping — це велика можливість розширити аудиторію для вашого бізнесу і помітно покращити продажі. Поглибмося...

Д. Картавченко

Таргетована реклама: посібник для новачків

5.0

2078
Сьогодні ми розглянемо тему таргетингу — одного з найбільш точних та цілеспрямованих методів реклами. Цей підхід дозволяє уникнути витрат на непотрібні покази реклами та оптимізувати витрати рекламного бюджету. Ми докладніше розглянемо, як працює таргетована реклама, які переваги та недоліки вона...

С. Шагоферов

Link Building Worldwide — з чого почати та як пришвидшити результат

5.0

3122
На конференції SEO Day виступив Ігор Рудник, керівник компаній Referr та Collaborator, лектор Академії WebPromoExperts, який відповів на питання: що робити з посиланнями, коли ви виходите на нові ринки. Від редакції. Не забудьте підписатися на канал WebPromoExperts у Telegram. Запуск...

І. Рудник

Новий рівень взаємодії з клієнтами: Chat GPT у бізнесі

5.0

2008
Запровадження передових технологій стає важливим завданням для компаній, які прагнуть оптимізувати свою діяльність, покращити якість обслуговування клієнтів та забезпечити зростання. І в цьому захопливому світі штучного інтелекту один інструмент яскраво виділяється: Chat GPT. Цей штучний інтелект відзначається не просто як...

С. Шагоферов

Склянка наполовину повна, або як PPC-фахівцю працювати з інтернет-магазином

5.0

15231
Віталій Трохимчук, Head of Digital Marketing в ORNER, випускник Академії WebPromoExperts, на конференції Case Day зробив доповідь про те, що потрібно враховувати PPC-спеціалісту під час роботи з інтернет-магазином. Від редакції. Не забудьте підписатися на канал WebPromoExperts у Telegram. Стаття буде корисною...

В. Трохимчук

Топ-6 типових помилок при запуску таргетованої реклами

5.0

1862
На конференції SMM Day Сергій Желепа, Head of Digital у компанії doubleAA, куратор та лектор курсу «Таргетолог» в Академії WebPromoExperts, розповів про помилки при налаштуванні таргетованої реклами та чому соціальні мережі не дають результату. Від редакції. Не забудьте підписатися на...

С. Желепа

Чеклист для редизайну сайту з точки зору SEO: як зберегти та покращити показники пошукової оптимізації

5.0

1769
У вересні 2023 року вийшла стаття досвідченого консультанта з оптимізації пошукових систем та PPC Маркуса Міллера. Він є керуючим директором британської компанії Bowler Hat, яка зосереджується на допомозі підприємствам в розробці SEO стратегій та PPC, а також на навчанні персоналу,...

M. Miller

Помилки у лінкбілдингу 2022-23: антикейси реальних клієнтів

5.0

2588
На конференції SEO Day, Світлана Величко, засновниця агенції Links-Stream, лектор та куратор Академії WebPromoExperts, на основі роботи з клієнтами агенції, розповіла як правильно створювати посилальну стратегію. Від редакції. Не забудьте підписатися на канал WebPromoExperts у Telegram. Топ-4 основних помилки при побудуванні...

С. Величко

Етапи управління рекламними кампаніями: від тестування до масштабування

5.0

1941
На конференції PPC Day Євген Мокін, Founder/CEO в Median ads, розповів як треба керувати рекламними кампаніями — від початку до масштабування. Від редакції. Не забудьте підписатися на канал WebPromoExperts у Telegram. Спершу, слід розуміти, що етапи рекламних кампаній можна розділити...

Є. Мокін

З якою відеокартою потрібен ПК SMM-спеціалісту

5.0

1344
Для бізнесу «есемемник» — це і швець, і жнець, і на дуду грець. Крім виконання власних професійних обов’язків, часто йому доводиться брати на себе функції копірайтера, мобілографа, монтажера. Успішно креативити допомагає ПК. Відеокарта у ньому — на другому місці за...

W.

Google Analytics 4 проти Universal Analytics: основні відмінності

5.0

2338
Ми вже писали про відмінності між старою та новою аналітикою від Google. Але зараз подивимось на це з точки зору експерта — Нікіти Наконечного — спеціаліста Growth Marketing, куратора курсу «Практикум по Google Analytics 4: ефективна робота з даними». Багатьом...

Н. Наконечний

Як Google сприяв розвитку нових тенденцій в інтернет-маркетингу

5.0

2418
Багато хто навіть не пам'ятає, як було жити без пошукової системи Google. Сьогодні, 27 вересня, компанії виповнилося 25 років. Уявити життя без неї може бути нелегко, особливо для тих, хто народився в період між 1995 та 2000 роками. Як все...

С. Шагоферов

Представлення лектора: Микола Серветник, ваш гід у світі Amazon-продажів

5.0

1434
З моменту свого заснування в 1994 році Amazon став не просто інтернет-магазином, а справжньою інтернет-імперією. Зараз Amazon — одна з найбільших та найвпливовіших компаній у світі, яка не тільки обслуговує мільйони покупців, але і надає безліч послуг і сервісів, від...

С. Шагоферов

Топ-10 помилок при просуванні бізнесу в соцмережах

4.7

3477
Помилки – це трамплін до вашого успіху. Головне – помічати їх, аналізувати, робити  висновки і йти далі, до своїх цілей. Сьогодні поговоримо з вами про топ-10 помилок при просуванні бізнесу в соцмережах.   Помилка №1 – недостатня або відсутня smm-стратегія в...

Л. Гайдаш

Чат-бот Інстаграм для просування інфопродуктів: розбір функцій

5.0

3351
Чат-боти в Інстаграм стали важливою умовою для швидкого зростання і просування. Навіть якщо у вас всього 5 клієнтів на місяць, не думайте, що чат-бот вам не потрібен. Чат-бот в Інстаграм вже набагато більше, ніж просто автовідповідач на запитання про вартість....

А. Тищенко

Можливості Google Ads для зміцнення лояльності клієнтів і збільшення повторних покупок

5.0

3734
На конференції PPC Day Григорій Резніченко, експерт з Google Ads, лектор Академії WebPromoExperts, розповів як ремаркетинг допомагає створювати довгострокові відносини з клієнтами та збільшувати обсяг повторних замовлень. Що таке ремаркетинг? Давайте розберемо загалом, що таке ремаркетинг. Це інструмент цифрового маркетингу,...

Г. Резніченко

Зараз на сторінці 17 статей з 626

Підпишись на нашу розсилку і дізнавайся про все першим!