Онлайн курс Таргетована реклама PRO
- Вдоскональте свої навички та вийдіть на новий рівень у сфері таргетованої реклами
- Оптимізуйте рекламні стратегії з урахуванням останніх трендів
- Навчіться не тільки грамотно використовувати увесь потенціал РК, а й також працювати над його розширенням
Початок курсу - 24 травня 2024 року
До старту
Годин
Хвилин
Секунд
Наші випускники працюють у відомих
українських та міжнародних компаніях
Кому буде особливо корисний курс по по таргетингу рівня PRO
Таргетологам
Фахівцям digital-професій
Підприємцям та власникам бізнесу
Які перспективи після проходження курсу? Якщо у вас є запитання щодо навчання таргету, залиште заявку – і ми вам відповімо в найближчий робочий час
Застосовувати в роботі передові методики
Поглиблено працювати з рекламною стратегією
Працювати з повним пакетом інструментарію
Бути затребуваним на ринку праці
Вас навчатимуть кращі Всі наші лектори – практикуючі професіонали з великим досвідом роботи у сфері інтернет-маркетингу та викладання
Куратор групи від 24.05.2024
Євген Мокін
Digital-спеціаліст із досвідом понад 10 років, засновник міжнародної агенції з онлайн-реклами та маркетингу «Median ads», що має статуси Premier Partner Google, Badged Partner Meta та Agency Partner TikTok. Спеціалізується на комунікаційних стратегіях, побудові CJM і масштабуванні проєктів по всьому світу. За роки практичного досвіду встиг попрацювати з міжнародними проєктами в більш ніж 90 країнах. Євген сертифікований експерт Meta Ads та у портфоліо має понад 10 000 рекламних кампаній із загальним бюджетом у $15 000 000.
А серед особистих рекордів:
- Максимальний добовий бюджет на рекламу в соціальних медіа складав $121 703;
- Максимальний місячний рекламний бюджет на 1 клієнта – $1 589 254;
- $130,000,000 прибутку та інвестицій заробив для своїх клієнтів;
- Мінімальна вартість за клік від $0.001 (Tier 3) до $0.005 (Tier 1) та за перегляд відео: $0.0004;
- Максимальний ROAS: 1,504%, CR: 87% та CTR: 32%;
- Максимальний сгенерований трафік за місяць – 10 000 000 відвідувачів
Працював(ла) з такими компаніями:
Програма курсу “Таргетована реклама PRO” Ми адаптували матеріали курсу до потреб спеціалістів, які не бажають зупинятися на досягнутому та готові до пошуку нових точок розвитку себе як таргетолога
Функціональні можливості Meta Ads
- Закупівельні типи рекламних кампаній
- Професійне використання цілей рекламних кампаній
- Управління аудиторіями: соц. дем, детальний таргетинг, списки аудиторій, геотаргетинг, робота з Look-a-like аудиторіями
- Як технологічно працює оптимізація та доставка рекламних оголошень
- Як формується аукціон в Meta Ads та які стратегії ставок варто обирати
- Типи та формати рекламних оголошень
- Міжканальна атрибуція та вікно конверсій: як грамотно працювати з атрибуцією результатів
Структура рекламних кампаній
- Розбираємося з основами: Acquisition (холодна аудиторія) та Retargeting (тепла та гаряча аудиторії)
- Ієрархія та принципи побудови структур рекламних кампаній
- Основні моделі та приклади
Підходи в тестуванні аудиторій та креативів
- Паралельне та послідовне тестування
- A/B- та мультиваріантне тестування
- Тестування аудиторій та рекламних креативів в комбінаціях
- 2 підходи в тестуванні платформ та плейсментів
- Чи варто використовувати стандартний тул для тестування від Meta Ads
Meta Pixel
- 3 функції Meta Ads Pixel
- Основні способи імплементації Пікселя та який краще обрати
- Установка подій із використанням подій та параметрів
- Збір аудиторії із використанням подій та параметрів
Просування мобільних додатків
- 5 основних аспектів, які потрібно знати для просування мобільних додатків
- Імплементація Meta SDK, параметри та події
- Діплінкінг
- Установка подій та параметрів для збору аудиторій та трекінгу результативності
- Покроковий гайд налаштування рекламних кампаній для просування мобільних додатків
- Знайомство з зовнішньою аналітикою «AppsFlyer»
Динамічна реклама
- Екосистема динамічної реклами в Meta Ads
- Створення каталогів, формування сегментів та продуктових сетів
- Імплементація подій та параметрів Meta Pixel/ SDK
- Гайд по налаштуванню динамічної реклами
Налаштування рекламних кампаній (практичне заняття)
- Майстер-клас із налаштування рекламних кампаній
- Впровадження отриманих знань у власні проєкти
Customer Journey в рекламних кампаніях
- Основні моделі Customer Journey Map: лідогенерація, онлайн- та офлайн-продажі
- Маркетингові воронки vs PR кампаній
- Покроковий гайд з розробки Customer Journey Map
- Розбір CJM-кейсів за 3 нішами, обраними студентами
Q/A-сесія. Захист проєктів
- Студенти курсу захищають свій дипломний проєкт
- 2 найкращі роботи демонструються публічно
- Студенти отримують зворотний зв'язок від куратора та рекомендації щодо подальшого розвитку як таргетолога
- Додатково ставлять запитання куратору по рекламних кампаніях та маркетингу в цілому
Показано 5 тем з 9
Показати всі темиЗапишись на курс Таргет PROПонад 11 років ми наполегливо удосконалювали курс із таргетованої реклами в інтернеті разом із найкращими експертами на ринку інтернет-маркетингу, щоб дати вам найпередовіші знання та практичні навички
ОНЛАЙН-КУРС
- «Живі» онлайн-вебінари
- Доступ до запису вебінару вже на наступний день після проведення
- Практичні домашні завдання
- 15+ годин навчання таргету у форматі онлайн
- Доступ до корисних додаткових матеріалів
- Закрите ком'юніті в Telegram на період навчання таргет рекламі
- Інтерактивна навчальна платформа
- Зворотний зв'язок від куратора протягом навчання
- Матеріали курсу доступні 1 рік з моменту його завершення
- Захист проєкту
- Сертифікат WebPromoExperts
- Бонусом курс із англійської для маркетологів
- Можливість сплатити за курс таргетованої реклами частинами (від 2 до 6 платежів)
21 250 грн
25000До старту залишилося
Годин
Хвилин
Секунд
Розстрочка без переплат від WebPromoExpertsВчися зараз - плати пізніше
-
Оплата частинами від Monobank
-
Оплата частинами від ПриватБанк
Як отримати розстрочку?
-
1
Виберіть курс, який вам сподобався -
2
Залишіть заявку на курс
у нас на сайті -
3
Перейдіть на сторінку оплати та виберіть зручний для вас банк (Монобанк або Приватбанк)
Мотивація студентів — паливо для підкорення нових вершин. Для її стимулювання ми розробили три типи сертифікатів:
- Прослухав(ла) курс
- Успішно закінчив(ла)
- Закінчив(ла) з відзнакою
Відгуки студентів про
навчання у WebPromoExperts За 11 років існування Академії ми навчили понад 11 000 студентів
Про нас пишуть
Запрошуємо долучитись до грантової програми безкоштовного навчання для військових
Для всієї команди Академії — це не просто проєкт, а й можливість висловити глибоку повагу до наших героїв — ветеранів АТО та учасників бойових дій, які пов'язані з військовою агресією російської федерації проти України.
Ми відчуваємо відповідальність перед тими, хто віддав своє здоров’я, сили та час за наше майбутнє. Тому хочемо допомогти та надати професійні знання у сфері інтернет-маркетингу, можливість здобути нову професію.
Часті питання
Мені буде потрібно щось мати додатково для навчання?
Для навчання вам достатньо буде комп’ютера/ ноутбука, на якому ви матимете змогу переглядати онлайн-вебінари або в записі та виконувати домашні завдання. Відпрацювання практичних навичок дуже важливо в процесі комплексного навчання
Як можна оплатити курс?
Дуже легко! Телефонуйте за номером +380675690550 (Україна), менеджери детально проконсультують
Чи буде зворотний зв'язок за моїм проєктом?
Таргет курс передбачає домашні завдання, зворотний зв’язок і постійну підтримку куратора на період навчання, а також можливість ставити питання спікеру протягом лекції в чаті
Що робити, якщо я пропустив/ла онлайн-вебінар з таргетованої реклами?
Не хвилюйтесь, усі вебінари записуються і будуть доступні в Особистому кабінеті на наступний день після їх проведення. Якщо у вас виникнуть питання по матеріалу лекції, яку ви пропустили, їх завжди можна задати куратору в Особистому кабінеті
Скільки часу будуть доступні матеріали курсу таргет ПРО?
Після закінчення курсу всі лекції, скрінкасти, конспекти та презентації на сайті будуть доступні для перегляду 1 рік. Ви зможете повернутись до них в будь-який момент у вашому Особистому кабінеті
Якщо в мене немає власного проєкту, я зможу навчатись?
Для досягнення максимальної ефективності рекомендуємо пошукати реальний проєкт (у друзів, знайомих), практику на якому ви зможете гарантовано продовжити й після випуску з курсу таргет ПРО. Якщо ви не маєте такої можливості, то альтернативою може стати тестовий проєкт зі створеними соц. мережами на час навчання
Чи можна оплатити курс таргету частинами?
Так, можна. Клієнти "Монобанк" та "Приватбанк", із доступною функцією "розстрочка", можуть сплачувати за навчання частинами. Більш детальна інструкція по оплаті частинами за посиланням Або зв'яжіться з нами по телефону +380675690550, електронною поштою: academy@webpromoexperts.net, та за допомогою кнопки «Зворотнього зв'язку» на нашому сайті
Де проходить навчання?
Студентам буде надано доступ до інтерактивної навчальної платформи. У кожного буде наявний Особистий кабінет, де зібрані всі корисні матеріали курсу, а також записи онлайн-вебінарів
Чому WebPromoExperts вважають найкращою
Академією з інтернет-маркетингу?
Кожен наш учень отримує реальну можливість змінити своє життя та знайти нову професію чи підвищити кваліфікацію на професійних курсах з найкращими практикуючими експертами.
Наша програма оновлюється щонайменше раз на рік. Більшість наших студентів продовжують навчатися разом з академією WebPromoExperts протягом багатьох років, вступаючи на нові курси для підвищення кваліфікації.
Викладачі-практики
Живі вебінари
Ми акредитовані IAB
Зручний майданчик навчання
11
років досвіду750+
онлайн-семінарів320
лекторів11 000
випускників