Блог Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts

Ексклюзивні статті з інтернет-маркетингу від лекторів Академії та інших професіоналів своєї галузі. Поліпшуйте свої знання та ставайте експертами разом з WebPromoExperts!
Принцип попкорну та інші закони креативного копірайтингу

5.0

1990
Наталя Ковригіна – копірайтерка, книжкова менторка, авторка книги «Будні копірайтера», під час конференції Creative Copywriting Conference розповіла про принцип попкорну та інші правила чи закони креативного копірайтингу.  Що взагалі потрібно, аби створити класний креатив? Як організувати копірайтеру творчу роботу, щоб...

Н. Ковригина

Аналітичний сторітелінг: як зробити статистику зрозумілою для клієнта

5.0

3386
Перед тим, як розкривати тему нової статті, давайте ви на хвилинку абстрагуєтесь і чесно відповісте на одне запитання: чи любите ви надзмістовну та детальну інформацію? Ні? Ми вас розуміємо. Так? Чудово! Але як довго ви можете її сприймати? Ось тут...

Ю. Телец

Як утримувати увагу цільової аудиторії

5.0

2233
Чому тексти одних копірайтерів викликають шквал відгуків у читачів, тоді як статті інших «припадають пилом» і їх обходять стороною? Як зробити так, щоб аудиторія хотіла читати те, про що ви пишете? Важливо розуміти: для кого ви пишете, з якою ціллю,...

Ю. Прозоря

Як автоматизувати торгівлю на маркетплейсі

5.0

2177
Вітаємо! Ви стали щасливим власником інтернет-магазину на маркетплейсі. Та чи принесе він вам прибутки, або навпаки, тільки головний біль, залежить від того, як ви організуєте управління своєю онлайн торговою точкою. Для покупців, вибір та покупка товарів на маркетплейсі, умовно, нічим...

Ю. Герасименко

Залучення таргетованої аудиторії: важливість та використання портрета

5.0

1894
Катерина Дідик, маркетолог, практик-таргетолог та SMM-фахівець, засновниця агентства Business 2 Marketing, відповіла на питання: «Як має виглядати портрет цільової аудиторії та як його використовувати в рекламі та інтересах таргету?». З чого починається створення рекламного оголошення? Так, з опису цільової аудиторії....

К. Дідик

Як швидко вивчити англійську: три кроки до успіху

5.0

1830
Сучасне життя вимагає швидких рішень та змін. Знання англійської мови уже не є перевагою, а часто вимагається як базова навичка.  Тому питання як вивчити англійську швидко є актуальним для багатьох дорослих людей. Одразу зазначимо, шукати варіанти курсів, які обіцяють результат...

W.

Покращення бізнесу за допомогою чат-ботів: що варто знати

5.0

2023
У сучасному світі, де технології стають неодмінною частиною нашого повсякденного життя, бізнес-сфера також швидко адаптується до цих змін. Однією з новітніх технологічних інновацій, яка набуває все більшої популярності в бізнес-середовищі, є чат-боти. Чат-боти – це програми, які розроблені для автоматичного...

С. Шагоферов

Курси з корпоративної англійської в місті Київ: переваги для бізнесу та співробітників

5.0

1269
Компанії та їхні хантери зазвичай поділяються на два табори: одні прагнуть наймати на роботу спеціалістів з максимальною кількістю навичок та вмінь, тоді як інші роблять ставку на новачків та готові самостійно їх навчати. У першому випадку компанія навіть не подумає...

W.

З чого складається ділова англійська мова: головні особливості

5.0

1472
Якщо ви зі школи добре знаєте англійську мову, багато подорожували та спілкувалися з іноземцями із різних куточків світу, це не обов'язково допоможе вам спілкуватися на рівних із бізнесменами. Адже ділова англійська має свої особливості та правила, без знання яких пересічна...

W.

ROI у маркетингу: визначення, розрахунок та значення

5.0

2367
Не знаєте, як виміряти успішність своїх рекламних кампаній? Саме час дізнатися більше про RОІ — бізнес-показник, який визначає, наскільки ефективно витрати генеруються у прибуток. ROI, або рентабельність інвестицій, є ключовим показником, який використовується для вимірювання успіху маркетингових кампаній.  Знання того, як...

А. Кузнецова

Рекомендації в e-commerce – передбачайте бажання клієнтів

5.0

7227
Інтернет-магазини користуються популярністю у багатьох людей, оскільки в них зручно вибирати товари, прицінюючись до асортименту стільки часу, скільки тобі потрібно. Спокійно вивчаєш продукцію в комфортній атмосфері без настирливих консультантів. Але в цьому схований і мінус онлайн-торгівлі – немає можливості швидко...

Н. Устименко

Як зробити самостійний аудит сайту за 0$ на прикладі сайту «Епіцентру»

5.0

2988
Якщо ви відкрили дану статтю, то скоріше за все у вас є проблеми з: органічним просуванням, тобто імплементацією SEO; немає конверсій, і як наслідок прибутку; високим показником відмов (в новій GA4 — низький рівень залучення (Engagement rate)); явні проблеми з...

Е. Болонная

Ключові показники ефективності в SEO: що варто відстежувати та аналізувати

5.0

2521
Щоб розуміти ефективність та успіх зусиль, вкладених в SEO, необхідно визначити ключові KPI. Без постійного моніторингу та аналізу показників ефективності пошукової системи неможливо оцінити прогрес роботи. KPI в SEO, які визначають замовник та виконавець послуг, дозволяє налагодити робочий процес, відслідковувати...

О. Сомова

Як застосовувати статистику Instagram з користю для акаунту

5.0

20456
Статистика в Instagram проста, доступна і не потребує поглибленого вивчення. Просто відстежуючи цифри та розуміючи, що вони означають, можна покращувати блог, збільшувати кількість підписників, їхню залученість та продажі через Instagram. Давайте докладно розберемо, як використати статистику Instagram. Як побачити статистику...

А. Черная

Аналіз посилальної маси. На що звернути увагу у конкурентів

5.0

2908
Лінкбілдинг — мабуть, один із найбільш творчих процесів під час просування сайту в Google. Досвідчені SEO-фахівці постійно шукають нові способи знаходження і побудови правильних посилань, які коштуватимуть недорого, при цьому підштовхуватимуть потрібні сторінки за ключовими запитами. У цій статті ми...

С. Величко

Умови гостьових публікацій у блозі WebPromoExperts

5.0

174115
Це правила для авторів, які хочуть опублікувати на сторінках блогу Академії свої гостьові статті. Дочитайте до кінця, і ви полегшите життя собі та редактору. Сайт у цифрах Сайт Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts в цифрах: 37 000 унікальних відвідувачів, 90 000 підписників...

С. Шагоферов

6 крутих порад щодо маркетингу в соціальних мережах

5.0

2139
Хочете підняти планку свого маркетингу в соціальних мережах? Хочете дізнатися, як провідні професіонали галузі досягають виняткових результатів? У цій статті шість експертів з маркетингу діляться тактиками маркетингу в соціальних мережах, які вони використовують для проведення успішних маркетингових кампаній. Від редакції....

L. Jenkins

Зараз на сторінці 17 статей з 626

Підпишись на нашу розсилку і дізнавайся про все першим!