Блог Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts

Ексклюзивні статті з інтернет-маркетингу від лекторів Академії та інших професіоналів своєї галузі. Поліпшуйте свої знання та ставайте експертами разом з WebPromoExperts!
Колонка SEO-фахівця. Проактивність і допитливість

5.0

2960
Представляємо нову авторську колонку. Владислав Моргун – SEO-спеціаліст в ЛУН & Flatfy, куратор та лектор курсу «SEO-спеціаліст», автор телеграм-каналу «Product SEO», на якому понад 1 200 передплатників. Влад розповідає про технічні нюанси роботи SEO`шників. Сьогодні буде невеличкий експеримент. Замість технічного...

В. Моргун

Як створити інтернет-магазин, що продає

5.0

4100
Підприємці, які роблять перші кроки у продажу товарів в інтернеті, часто недооцінюють витрати власного часу або переоцінюють свій рівень навичок, необхідних розробки інтернет-магазину з нуля. Як уникнути помилок і створити сайт, що ефективно продає, розповідаємо в нашому огляді. Плануючи відкрити...

О. Петриченко

Карти емпатії: від аналітики до впровадження

5.0

46592
Від редакції: Карта емпатії - відмінний інструмент, який дозволяє стати на місце вашого клієнта і подивитися на себе, свій продукт його очима. Вони допомагають зібрати і візуалізувати докладні характеристики цільової аудиторії: проблеми, наболіле, цінності, досягнення, мотиви й так далі. У...

О. Лаврикова

Рекомендуйте курси WebPromoExperts і заробляйте відсоток від кожного продажу

5.0

2703
Багато наших студентів запитують: «Чи є у вас реферальна програма? Я хотів би рекомендувати курси і отримувати відсоток від продажів». Рекомендації від наших студентів – це найцінніше, що ми можемо отримати. І звичайно ж, не можемо залишити це без уваги....

W.

8 інструментів, які завжди працюють в Instagram-просуванні

5.0

22828
В Україні Instagram у середньому відвідує понад 11 млн осіб на місяць. За останні 7-8 місяців аудиторія збільшилася на два мільйони і продовжує зростати. Багато компаній давно ведуть комунікацію з клієнтами і продають саме тут. Вікторія Харахаш, CEO of Kiwi...

В. Харахаш

Топ кращих телеграм-каналів для інтернет-маркетолога

5.0

30863
Телеграм-канали - корисне джерело знань для маркетолога. Зручно не тільки займатися самоосвітою, але також бути в курсі останніх маркетингових новин і дізнаватися першими про зміни в світі digital-маркетингу. В Академії WebPromoExperts є освітній канал, в якому кожен день з'являються 2-3...

С. Шагоферов

Голос бренду: якою повинна бути стратегія комунікації?

5.0

4544
Напевно, ви не раз чули про «tone of voice», але чи розібрались, що це? Бренди щодня спілкуються з клієнтами через різні канали комунікації, і деяких ми уже впізнаємо з півслова, завдяки стратегії, манері подачі інформації. Яка вона у вас? Голос...

О. Левченко

ClubHouse – що за фрукт і з чим його їдять?

5.0

5010
Уже всі соцмережі гудуть стосовно нового елітного простору – ClubHouse. Тут можна тільки говорити та слухати, тому якщо ви давно хотіли поспілкуватись з Ілоном Маском або Марком Цукербергом – welcome. Але потрапити у це luxury-місце не так просто. Як стати...

О. Левченко

Covid-19 як стимул розвитку онлайн-каналу в фармі

5.0

3159
На конференції Pharma Digital Day Ірина Пашкетник, інтернет-маркетолог компанії «Фармак», розповіла про проект, який запустили в період карантину, коли ввели обмеження і всі перейшли в онлайн. Карантин вніс нові правила в наше життя, з чим раніше не стикалися, і тому...

И. Пашкетник

Мовний закон: що робити, щоб не отримати штраф?

5.0

3377
Мовне питання не таке болюче, як його зображують, адже це не основна проблема країни, але одна з них. Кожен спілкується мовою, яка зручна для нього, але спілкуватись в установах та вести документацію потрібно українською мовою. Що ж тоді робити бізнесу?...

О. Левченко

Кейс «Фокстрот». Як зберегти трафік і збільшити ефективність інтернет-магазину в 2021 році

5.0

5642
На конференції E-commerce Digital Day Максим Федорук, Head of SEO у «Фокстрот», зробив доповідь про те, як збільшити ефективність інтернет-магазину 2021 року і зберегти трафік. Спочатку поговоримо про внутрішній пошук, оскільки з кожним роком його затребуваність зростає. Багато сайтів працюють над юзабіліті, але...

М. Федорук

Як підібрати мінус-слова + готові списки мінус-слів

5.0

11100
Лектор Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts Ілля Сандирєв опублікував у своєму блозі статтю, яка буде корисною не тільки новачкам, а й професіоналам. Зміст 1. Що таке мінус-слова в контекстній рекламі 1.1. Навіщо додавати мінус-слова 1.2. Мінус-слова типи відповідності в Google Ads 1.2.1....

І. Сандирєв

Топ найпоширеніших помилок в контекстній рекламі

5.0

8228
Автор курсу PPC Pro Іван Бурач разом з колегами агенції Webpromo зібрав топ найпоширеніших помилок у контекстній рекламі. Джерелами для матеріалу послужили аудити реальних рекламних акаунтів, тому ви можете бути впевнені в тому, що ми нічого не вигадували. Одразу варто зазначити, що у...

І. Бурач

Як влаштований маркетинг компанії «Юрія-Фарм»

5.0

5717
Починаємо серію статей з відеоциклу «Практики діджиталізації». Сьогодні в гостях у Антона Воронюка, керівника Академії онлайн-маркетингу WebPromoExperts, Юрій Маркевич – CRM Director компанії «Юрія-Фарм». В інтерв'ю Юрій Маркевич розповів, як влаштований маркетинг в компанії «Юрія-Фарм», скільки людей працює в маркетингу,...

А. Воронюк

100 кращих англомовних YouTube-каналів в кожній категорії

5.0

93421
Від редакції: ми навчаємо SMM-фахівців, контент-маркетологів і просто маркетологів, керівників у digital. Так от, усім їм потрібні джерела натхнення: де побачити тренди, як застосувати певні фішки, з кого брати приклад, на кого орієнтуватися. Ця добірка з Hubspot дуже надихає. Давайте зробимо...

C. Chi

Пінтерест від «А» до «Я»: кому, навіщо і як там просуватися

5.0

24692
Років сім тому прогнози щодо Pinterest для Рунета були млявими. Вважалося, що ця американська платформа, поряд із Twitter, так і не змогла привабити масового користувача. Однак бум на Інстаграм, що розпочався 2017-го, зачепив і Pinterest. Тільки ледачий блогер не пропонував...

Ю. Нечай

17 головних трендів в банерній рекламі 2020-2021

5.0

62925
У повсякденному житті нас всюди оточують тренди. У магазинах, коли ми купуємо новий одяг, у дизайні нових смартфонів, автомобілів, в інтерфейсах мобільних додатків. Життя тече, постійно змінюється, щось стає популярним, а щось, навпаки, зникає. І нехай хтось каже, що тренди...

М. Хейна

Зараз на сторінці 17 статей з 640

Підпишись на нашу розсилку і дізнавайся про все першим!