Зараз умови для заснування і ведення бізнесу у різних країнах мають суттєві відмінності. Підприємцю, який прагне вийти на світові маркетплейси, найкраще шукати такий ринок, де буде великий попит на його продукт і оптимальні умови для розвитку. Не останню роль у цьому відіграє процентна ставка податків. Також важливо, наскільки проста процедура реєстрації бізнесу. 

Розглядаючи податкові системи різних держав, багато підприємців реєструють компанії для нерезидентів саме у США. А як нам відомо – Америка – це величезний e-commerce ринок. Давайте розглянемо основні переваги ведення бізнесу і процедуру реєстрації в Америці.

Бізнес у США

Кому необхідно реєструвати бізнес у США

В Америці є велика кількість можливостей і гнучке податкове законодавство. Особливості реєстрації бізнесу у різних штатах мають певні відмінності. Якщо ви хочете офіційно працювати в США, то вам необхідно мати компанію, зареєстровану саме у цій країні. Основні причини легалізації компанії в США:

  • Довіра покупців. Американці довірятимуть вашому бренду більше, якщо він зареєстрований в їх країні, аніж в Європі чи Азії. Також споживачі надають перевагу юридичним особам, ніж фізичним. Зареєструвавши компанію в Америці, ви матимете більше клієнтів та збільшите свої прибутки у кілька разів.
  • Доступ до найбільших маркетплейсів світу. Зареєструвавшись у США, ви швидше почнете торгівлю на Amazon, Walmart, eBay, Etsy та на інших платформах. Більш того, на деяких майданчиках (Walmart) наявність компанії в США є обов’язковою, а, наприклад, Amazon швидше пропускає юрособи із США і Європи, ніж з України. Американські площадки надають перевагу юр. особам.
  • Оптимальний розмір податків. Деякі міста і штати пропонують податкові і фінансові стимули для іноземних підприємців. В цілому розмір податків у США для нерезидентів значно менший, ніж в Європі.
  • Проста процедура реєстрації бізнесу. Відкриття та ведення бізнесу не потребує фізичної присутності власника у країні. Це робить підприємницьку діяльність можливою із будь-якого куточка планети.

Згідно законодавства США, до малого бізнесу відносяться підприємства, активи яких не перевищують $5 млн., і у яких працює до 500 працівників. Прибутки за рік мають не перебільшувати позначку $2 млн. Якщо ваш бізнес відповідає цим стандартам, то саме час його легалізувати у США, скориставшись усіма перевагами.

Основні типи компаній у США

В США існують наступні організаційно-правові форми компаній:

  • приватний підприємець (Sole Proprietorship);
  • партнерство (Partnership);
  • корпорація (Corporation – C та S);
  • товариство з обмеженою відповідальністю (Limited Liability Company, LLC);
  • філії та представництва міжнародних корпорацій (Foreign Corporation, Foreign Corporation Representatives);
  • спільні компанії (Joint Ventures).

Для нерезидентів найперспективнішими формами є LLC та C-Corp.

Особливості товариств з обмеженою відповідальністю (LLC)

LLC – це найпоширеніший тип малого бізнесу. Він підходить для торгівлі в інтернеті, магазинів, медичних установ, б'юті-салонів та інших компаній. Ця форма поєднує у собі елементи партнерства та корпорації. Особливість такого типу полягає в обмеженості відповідальності, оскільки засновники LLC несуть відповідальність тільки за свої інвестиції. Керування компанією здійснює власник чи призначений менеджер. Перед реєстрацією бізнесу, необхідно досконало вивчити законодавство штату, в якому буде легалізовано вашу компанію.

Переваги LLC:

  • обмежена відповідальність;
  • менша кількість документів;
  • невеликі витрати на реєстрацію компанії;
  • гнучкість у процедурі зміни юр. особи;
  • власники самостійно сплачують податки на дохід компанії в особистих податкових деклараціях.

У компанії типу LLC існує лише один нюанс. Це складнощі залучення інвесторів, тому що відсутня система акцій.

Особливості Корпорацій (C-Corp)

Корпорація – це компанія (юридична особа), яка має розгалужену структуру і багато власників. В такій компанії всі активи надійно захищені від вимог кредиторів. Ця форма підійде до будь-якого бізнесу. Управління відбувається через раду директорів, яка має збиратися раз на рік.

Переваги C-Corp:

  • корпорації легше залучити інвестиції, ніж іншим формам бізнесу;
  • нарощення капіталу можливе через продаж акцій;
  • прозора система використання коштів;
  • зрозуміла структура правління;
  • необмежена кількість акціонерів (фізичних, юридичних осіб, резидентів і нерезидентів США);
  • C-Corp може стати публічною компанією;
  • залучення спеціалістів високої кваліфікації, які можуть купувати акції компанії і стати її співвласниками.

У роботі C-Corp існує ряд нюансів. На відкриття бізнесу, його утримання і сплату податків необхідна достатня кількість коштів. Якщо у компанії немає найманих працівників, все одно виплати мають отримувати усі співвласники. Слід враховувати, що бізнес оподатковується двічі – спочатку прибутки компанії, а потім дивіденди акціонерів і зарплатня співробітників. Для роботи слід залучити юриста і бухгалтера, оскільки в корпорації великий документообіг.

Як зареєструвати компанію в США

Знаючи всі переваги ведення бізнесу в США, визначившись з типом компанії, тепер можна розпочати легалізацію корпорації. Цей процес складається з п’яти етапів:

  1. Пошук Registered Agent в США. Згідно із законодавством країни, усі корпорації нерезидентів повинні мати реєстраційного агента – відповідальна третя сторона компанії, може бути власником чи членом корпорації. Ця особа повинна мати фізичну адресу в межах штату. У свій робочий час агент отримує податкові та юридичні листи, надсилає їх власникам. Якщо ви не маєте Registered Agent у штаті, де зареєстрований ваш бізнес, найвірогідніше, вам заборонять діяльність.
  2. Пошук віртуального офісу і номеру телефону. Без американських контактів неможливо зареєструватися. Віртуальний офіс – це фізична адреса, куди надходитиме кореспонденція і буде офіційною адресою компанії. В такому разі вам не потрібно мати офлайн офіс у США. Більш того, віртуальний офіс – це відсутність додаткових витрат на приміщення, а отже неабияка економія коштів.
  3. Відкриття компанії на сайті обраного штату. Назва компанії має бути на 100% унікальна, чітко пояснювати сферу діяльності. Якщо назва міситиме плагіат, то її власник сплачує штраф і потрапляє до в’язниці. Перевірити назву можна на сайті штату у розділі Business Name Availability і у базі даних товарних знаків США. Далі відбувається реєстрація назви, торгової марки і всіх даних компанії. Запит на реєстрацію подається онлайн на сайті штату. Звичайна процедура триває 25 робочих днів, термінова можлива за додаткову плату, триває 1-10 днів.
  4. Отримання EIN – федерального ідентифікаційного/податкового номеру компанії в США, який використовується для оподаткування. Без нього неможливо зареєструватися, відкрити банківський рахунок та працювати. Запит на отримання EIN можливий онлайн на сайті податкової служби.
  5. Відкриття рахунку в банку. Для цього потрібен податковий номер, свідоцтво про реєстрацію компанії, ліцензії та устав корпорації. У кожному штаті є свої вимоги до ліцензій. Рахунок потрібен для початкових внесків засновників бізнесу і для закріплення в системі США.

В цілому процедура реєстрації компанії прозора і нескладна. Вона займає 4 тижні при наявності SSN або ITIN.

Який штат обрати для інкорпорування

В цілому всі штати Америки мають приблизно однакові умови для легалізації бізнесу. Відмінності полягають у сфері оподаткування. Держава не втручається у цю систему штату, де існують свої правила і форми звітності. В США є три види податків:

  • федеральні – державні;
  • регіональні – на рівні штату;
  • місцеві – на рівні міста.

Прибутки корпорацій зменшують податки State Corporate Income Tax та State Individual Income Tax. У певних штатах ці види податків відсутні, тому вони дозволяють підприємцям отримати більше прибутків.

Серед таких штатів можна виділити наступні:

  • Невада;
  • Південна Дакота;
  • Техас;
  • Вашингтон;
  • Вайомінг.

Детально вивчивши всі етапи інкорпорування в США для нерезидентів, ви можете зареєструвати свою компанію у цій країни. Ви отримаєте наступні переваги:

  • проста реєстрація на найбільших маркетплейсах світу;
  • стабільне економічне і бізнес-середовище для вашої діяльності;
  • доступ до нових ринків торгівлі;
  • глобальна комунікація;
  • стимули на розвиток бізнесу від федеральних та місцевих органів влади;
  • доступ до передових технологій;
  • низький рівень оподаткування у певних штатах;
  • більше довіри споживачів до компанії, яка зареєстрована в США;
  • можливість віддаленої реєстрації бізнесу, перебуваючи у будь-якій іншій країні світу.

Резюмуємо

Бізнес в Америці має багато переваг і можливостей. Перш ніж ними скористатися, потрібно пройти реєстрацію. Для цього вам не обійтися без реєстраційного агента, EIN, віртуального офісу, банківського рахунку, ліцензії. При необхідності скористайтеся послугами юристів та бухгалтерів. Вони допоможуть вам уникнути проблем і вирішать найскладніші питання. Все це сприятиме розвитку вашої корпорації, виходу на міжнародну арену та зростанню прибутків.

Просування на глобальних маркетплейсах

Від редакції. Академія WebPromoExperts запускає новий онлайн-курс «Просування на глобальних маркетплейсах». Студенти дізнаються все про можливості просування бізнесу на світових торгових майданчиках, розроблять стратегію просування товарів на таких платформах як Amazon, eBay, Joom, Etsy, Wish та інші. А також побудують систему виходу на нові ринки та розвитку продукту. Куратор курсу Артем Сухіна, Со-founder Disqover Agency, Managing Partner у BRISE Capital, який більше 40 виробників вивів на глобальні маркетплейси.