Розповім передісторію. Все почалося з моєї любові до систематизації та візуалізації матеріалу. Навіть коли я викладала в університеті психологію, я змушувала своїх студентів робити візуальні конспекти та mind maps, щоб їм було легше запам'ятовувати матеріал. Тому що так задіюється кілька типів пам'яті: зорова, логічна, емоційна, образна і навіть моторна. Такий вид контенту дуже легко накладається на соцмережі.

І коли я почала просувати сторінку складної ніші (CPA-мережа SalesDoubler), мені прийшла в голову ідея створювати інфографіку. Так ми змогли пояснювати доступною мовою: що таке CPA-мережа, що таке SalesDoubler, як з ними працювати. У результаті з цього вийшла іміджева інфографіка. Які ще види інфографіки ми створили і до чого це призвело, розповім у цій статті.

Зміст

Що таке інфографіка

Цілі та задачі інфографіки

Корисна інфографіка

Іміджеві

Розважальні інфографіки

А тепер про цифри

Що таке інфографіка

Давайте нагадаю, що таке інфографіка. Вікіпедія пояснює це так:

«Інфографіка – це візуалізація даних або ідей, метою якої є донесення складної інформації до аудиторії швидким і зрозумілим чином».

Тобто за допомогою картинки можна емоційно, логічно і ясно донести матеріал користувачам. Таким чином ми сформували завдання для інфографіки на сторінці:

  1. Пояснити складне простою мовою, щоб навіть новачкові було зрозуміло, про що йде мова.
  2. Наочно представити результати роботи компанії.
  3. Збільшити залученість. Такий контент краще розшарюється та коментується.
  4. Викликати емоційний відгук у передплатників. А якщо є емоція, то контент краще запам'ятовується.
  5. Показати експертність компанії SalesDoubler.

Цілі та задачі інфографіки

Переді мною і моєю командою стояла мета – розворушити сторінку та почати взаємодіяти з цільовою аудиторією: веб-майстрами, фахівцями у сфері контекстної реклами й таргету, SEO-фахівцями та новачками в ніші арбітражу. CPA-мережа – це складна ніша. Багато хто не розуміє, що це таке. Наше завдання було – привернути за допомогою контенту цільову аудиторію.

Проаналізувавши конкурентів у сфері CPA-мережі, я зрозуміла, що контент в їхніх соціальних мережах погано представлений і малоінформативний. Вони не виділяють рубрики, сторінки не приваблюють потенційних клієнтів. Аналізувалися конкуренти за допомогою сервісів Popster, Feedspy та «ручками».

Тому одним з видів контенту ми вирішили зробити інфографіку. Оскільки її дуже рідко хто використовує, і вона добре «заходить» користувачам.

Однак у зв'язку з тим, що сторінка SalesDoubler раніше була під баном, то деякі функції на сторінці були обмежені. Точніше не можна було робити репости зі сторінки, навіть посилання на сторінку, відправлені у месенджер, блокувалися. Не можна було відзначати на сторінках людей, у нас постійно банились рекламні акаунти. Ми поміняли домен сайту SalesDoubler, і проблеми з просуванням інфографіки та іншого контенту припинилися, з'явилася кнопка «Поділитися».

Але повернемося до нашої інфографіки.

Оскільки інфографіка – це форма подачі матеріалу, то саме цю форму ми впровадили у контент-план і додали до рубрик.

Було завдання – давати не тільки корисний контент, але й іміджевий, рекламний і, звичайно, за допомогою візуалу залучати та розважати ЦА. Через гумор заходити у складну нішу простіше. Так з’явився розважальний вид інфографіки. І за підсумком ми вийшли на такі види інфографіки:

  • іміджева,
  • корисна,
  • розважальна.

У компанії SalesDoubler є свій персонаж – кіт Даблер. Його ми зробили героєм всіх інфографік. Навіть у текстах деяких постів писали: «Кот Даблер рекомендует инфографику», і це робило серйозну тематику публікацій більш емоційною.

Персонаж – кіт Даблер

Персонаж – кіт Даблер

Тепер детально зупинимося на кожному виді інфографіки.

Корисна інфографіка

За допомогою візуалу ми робили акцент на корисностях. Давали важливу інформацію, яка потрібна початківцю-арбітражнику і тим фахівцям, які починають йти цим шляхом.

Розповіли про сервіси-помічники для веб-майстра. Це необхідна інформація, зібрана в одному місці та подана так, щоб її можна було зберегти й використовувати. І у веб-майстра не було необхідності переривати тонни статей в інтернеті, щоб знайти ефективні сервіси для роботи.

Сервіси-помічники для веб-майстра

Сервіси-помічники для веб-майстра

Пояснювали, як увійти в CPA-мережу. Тому що новачки начебто хотіли спробувати себе в арбітражі, але не знали, з чого почати і що робити. А ми, знаючи ці болі й бажання, відразу підготували інфографіку «Алгоритм входу до CPA-мережі», де детально пояснили крок за кроком всі дії.

Алгоритм входа в CPA-сеть

Алгоритм входа в CPA-сеть

Ще зробили інфографіку про типологію арбітражників. Щоб новачки розуміли і вибирали, «ким вони хочуть стати, коли виростуть». Тому що деяким важливо працювати поодинці, а деяким – у команді, плюс є різні типи арбітражників.

Інфографіка про типологію арбітражників

Інфографіка про типологію арбітражників

Для того щоб новачки отримали більше розуміння, як лити трафік і які джерела можна використовувати для арбітражу, ми створили інфографіку про види трафіку.

І з цією інфографікою отримали трохи більше 12 000 охоплення і 304 Like. І це була одна з успішних інфографік у плані залучення.

Інфографіка про види трафіку

Інфографіка про види трафіку

Також ми робили інфографіки-підказки. Наприклад, на що варто звернути увагу у складеному офері від рекламодавця. Ці пункти допомагають веб-майстру швидко зорієнтуватися перед тим, як вибрати офер.

Інфографіка-підказка, як заповнювати офер

Інфографіка-підказка, як заповнювати офер

Ще актуальна тема для веб-майстрів – це на кого лити. Оскільки арбітраж у МФО – вузька та специфічна ніша, і щоб попадання було точним, потрібно розуміти, хто потенційні клієнти, як з ними взаємодіяти та їхні основні потреби. Для цього ми звели всі дані, які в нас були, у інфографіку і виділили 5 типів клієнтів МФО.

Інфографіка «5 типів клієнтів МФО»

Інфографіка «5 типів клієнтів МФО»

Щоб запобігти сливу бюджету веб-майстри, а таке реально (ми-то знаємо), вирішили прописати основні помилки в арбітражі при роботі з МФО. Обізнаний – значить озброєний. Ми зробили акцент не тільки на помилках, які допускають новачки, але й дали варіанти вирішення кожної помилки.

ТОП-6 помилок початківців-вебів у роботі з МФО

ТОП-6 помилок початківців-вебів у роботі з МФО

Для створення інфографіки з корисностями необхідно детально знати свою цільову аудиторію, розуміти, що для них важливо і що у них болить. Спробувати залізти до них у голову та побачити нашу сферу їхніми очима. Одна справа, коли ми хочемо їх чогось навчити, а це їм не потрібно, а інша справа – дати саме те, що їм буде корисно і необхідно не тільки зараз, але й у перспективі.

Іміджеві

Донести переваги компанії SalesDoubler і показати вигоди основних функцій сервісу ми теж вирішили через інфографіку. По-перше, це наочно, по-друге, зрозуміло, по-третє, мило. На цих інфографіках ми додавали кота Даблера.

І почали ми з пояснення, які взаємодії у тріо «Рекламодавець – SalesDoubler – веб-майстер».

Інфографіка про відносини між рекламодавцями та веб-майстрами

Інфографіка про відносини між рекламодавцями та веб-майстрами

Також розповіли, які у нас вигоди для веб-майстрів: про вертикалі, про платіжні системи та ін.

Інфографіка про переваги SalesDoubler

Інфографіка про переваги SalesDoubler

Особливості партнерської мережі

Особенности партнерской сети

Особливості партнерської мережі

А оскільки SalesDoubler працює не тільки з МФО, а й з банками, ми показали переваги та вигоди трафіку на банки. Наше завдання було: через інфографіку розповісти користувачам про це, плюс розширити розуміння у веб-майстрів про те, що SalesDoubler працює з банками також.

Інфографіка, як заробляти у мережі

Інфографіка, як заробляти у мережі

Розважальні інфографіки

Всі люблять посміятися, й арбітражники не виняток. Ось ми й вирішили дати порцію гумору нашим передплатникам. І регулярно створювали візуал розважального характеру.

Одним із них була інфографіка на тему: «Який ти арбітражник у світі STAR WARS»..

Ця інфографіка викликала посмішку не лише у передплатників, а й у наших афіліат-менеджерів.

Який ти арбітражник у світі STAR WARS

Який ти арбітражник у світі STAR WARS

Даний вид візуалу називається скрайбінгом. Це теж подача складного матеріалу простою мовою. А з'явився скрайбінг у той час, коли на нарадах або лекціях ми схематично змальовували матеріал доповідача. Скрайбінг – це про мислення образами. Коли ми передаємо суть того, що відбувається, не просто словами, а певними схемами, значками та ілюстраціями.

Даний вид візуалу (представлений нижче) можна описати так: під час мітингу або круглого столу ми накидали характеристики ідеального арбітражника. Вийшло не зовсім однозначно, зате дуже привертає увагу та викликає емоцію й цікавість.

Характеристики ідеального арбітражника

Характеристики ідеального арбітражника

Каждый специалист определенной сферы говорит на своем сленге, то есть в каждой сфере есть свои термины. И чтобы понимать арбитражника, мы придумали создать словарь «С арбитражного языка на нормальный». Чтобы даже мама поняла любимого сыночка-арбитражника.

Інфографіка – словник «З арбітражної мови на нормальну»

Інфографіка – словник «З арбітражної мови на нормальну»

«Дізнайся, хто ти за датою народження та іменем» – такий вид контенту переходить з року в рік з однієї сторінки на іншу, але ця тема завжди актуальна. Ця забавна гра приносить залучення та розбавляє серйозний контент.

Дізнайся, хто ти за датою народження та іменем

Дізнайся, хто ти за датою народження та іменем

А тепер про цифри

Чому візуальний контент працює добре, та чому ми його стали використовувати? Візуал завжди зупиняє скролення стрічки користувачів у соцмережах. Тобто від якісного візуалу залежить ефективність роботи SMM-спеціаліста, як би сумно це не звучало. А для компаній В2В, до яких належить SalesDoubler, було важливо подати себе у соцмережах так, щоб це запам'ятовувалося і приносило профіт.

А ми отримали такий профіт:

  • Органічне охоплення за місяць зросло з 540 (таким воно було у травні 2020 року, коли ми почали працювати) до 8 379 (у липні 2021 року). Тобто воно зросло у 4,4 рази.
  • Залученість (сума всіх реакцій) була 30 (у місяць, коли ми почали працювати) і стала 565 (у липні 2021 року). Тобто залученість зросла майже в 19 разів.

Ми просували в основному інфографіку і навіть не кожну на різні сегменти нашої ЦА. І бюджет на просування однієї інфографіки був від $5 до $20.

У результаті інфографіка стала нашою візитівкою, фішкою сторінки. Ми публікуємо 1-2 інфографіки на місяць.

І справді, такий вид контенту піднімає залученість на сторінці та залучає нових користувачів.