Блог Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts

Ексклюзивні статті з інтернет-маркетингу від лекторів Академії та інших професіоналів своєї галузі. Поліпшуйте свої знання та ставайте експертами разом з WebPromoExperts!
Майстерність штучного інтелекту в маркетингу: вигоди та приклади використання

5.0

1544
Майже кожна особа має справу із штучним інтелектом у сучасному світі. ШІ активно використовується у соціальних мережах, пошукових системах та навіть у повсякденному житті. Маркетологи можуть значно полегшити свою роботу, використовуючи інструменти на базі штучного інтелекту. Як саме це можна...

А. Кузнецова

Як і навіщо digital-маркетологу аналізувати розмови з клієнтами

5.0

948
Маркетолог має хоча б час від часу слухати аудіозаписи розмов з клієнтами. Це потрібно з різних причин. Наприклад, щоб створювати рекламу, яка приведе найбільш цільових клієнтів, вчасно оптимізувати її, шукати ідеї та розуміти, наскільки добре опрацьовуються угоди командою продажів. В...

А. Волошина

Чорна п'ятниця 2023: знижки від WebPromoExperts і партнерів

5.0

853
Чорна п'ятниця разом із Академією інтернет-маркетингу WebPromoExperts та суперпартнерами розпочалась! Ми вирушаємо в ексклюзивний марафон з найгарячішими, найкрутішими пропозиціями цього року. Це не просто тиждень, це інтернет-маркетингове свято, і кожен, хто це пропустить, просто залишиться в тіні. Приєднуйтесь до нас,...

W.

Ринок копірайтингу в Україні: учасники, ціни, тренди

5.0

1814
«Великий розрив» – ось що нарешті сталося 24 лютого 2022 року у до того спільному російсько-українському маркетинговому просторі. Це було різко та болісно, наче розірвати живу тканину, переплетену капілярами. Ніяких замовників/ роботодавців та клієнтів/працівників з Росії бути не могло. Як...

М. Хоменко

Які купити посилання на сайт у 2023-2024

5.0

1849
Тема лінкбілдінгу і купівлі посилань буде актуальна завжди: не тільки в цьому році чи у наступному, але і не втратить своєї актуальності у майбутньому. В першу чергу, це пов’язано з тим, що Google визнав безпосередній вплив беклінків на ранжування в...

Л. Курбатова

Виходити чи не виходити? Як поєднати мамство, роботу, навчання та не вигоріти?

5.0

910
Поки не стикнешся з проблемою — не зовсім розумієш її важливість. Саме так напевно і з темою «мамства». Всі ми прагнемо професійного росту та збільшення нашої експертизи, але гармонія між роботою та особистим — це необхідна складова. У кожної людини...

О. Левченко

Project Manager: відповідальність, функції та ключові особливості професії

5.0

1223
Успіх будь-якого підприємства чи проєкту, чи то розробка веб-сайту, створення нової лінійки товарів, розвиток нового напрямку чи навіть будівництво житла, безпосередньо залежить від ефективної організації робочих процесів. Для того, щоб забезпечити продуктивну та координовану діяльність команди, своєчасне виконання завдань, раціональне...

С. Шагоферов

Моніторинг рекламної ефективності в Google Analytics 4: путівник для бізнесу

5.0

1283
Сьогодні ми розглянемо метод збільшення кількості замовлень і прибутку для інтернет-магазинів шляхом застосування спеціалізованих звітів. Цього разу ми звернемо увагу не на саму рекламу, а на моніторинг ефективності реклами через Google Analytics 4. Від редакції. Перевірені поради та найцікавіші кейси...

С. Шагоферов

Programmatic реклама в деталях: робочі принципи, формати та кращі методи

5.0

1152
Звідки б не почати, programmatic реклама завжди здається викликом через свою складність. Однак, при уважному ознайомленні, цей інструмент виявляється швидким та легким для розуміння для маркетологів та фахівців. Основні поняття та процеси легко усвідомити, і це відкриває нові можливості. Programmatic...

О. Сомова

Нові можливості в оптимізації інтернет-магазинів

5.0

1591
На конференції SEO Day PRO Артем Пилипець, керівник відділу просування SEO7 і засновник YouTube каналу «Школа SEO», розповів про нові можливості в оптимізації товарів в інтернет-магазинах. Від редакції. Перевірені поради та найцікавіші кейси – зібрали для вас в одному місці!...

А. Пилипець

Звичні звіти з UA в GA4: Оновлення та поради для використання

5.0

1812
Google Analytics 4 це не просто оновлення Universal Analytics. Це повноцінна нова версія зі своїм власним підходом до збору й опрацювання даних, визначення метрик й дизайну. Через це буває важкувато знаходити саме ті звіти, до яких ми звикли з UA...

Н. Наконечний

Як пройти шлях від студента Академії до куратора одного з найпопулярніших digital-курсів?

5.0

1413
На конференції Digital Boost свою історію успіху розповів Віталій Трохимчук, Head of digital marketing в ORNER, який пройшов шлях від студента Академії WebPromoExperts до куратора digital-курсів.  Від редакції. Перевірені поради та найцікавіші кейси – зібрали для вас в одному місці!...

А. Воронюк

Топ 10 діджитал-інструментів для українських мікробізнесів у 2024

5.0

1321
Ведення та просування бізнесу в онлайні — це складна справа. Річ навіть не у тому, що початок своєї справи в умовах війни дає набагато більше викликів. Головна проблема — це почати. Навіть момент формування ідеї, продумування логістики та комунікації всередині...

Д. Мирошниченко

Black Friday: як підготуватися заздалегідь та отримати бажаний дохід

5.0

1238
З року в рік помічаю одну й ту ж саму помилку багатьох компаній: ви чекаєте Чорної П'ятниці, щоб закрити продажі та залучити нових клієнтів. Витрачаєте на це великий бюджет на таргетинг, sms та інші маркетингові канали. Але в результаті ваші...

М. Ло

Інтерв’ю з випускником. Відверта історія про шлях світом маркетингу

5.0

906
З нагоди Дня маркетолога, ми маємо честь подарувати вам інтерв'ю з особистістю, яка пройшла дивовижний шлях від копірайтера до директора з маркетингу. Дізнайтеся про досвід, поради та інсайти, які обов'язково надихнуть вас до нових досягнень у цьому захопливому світі маркетингу....

А. Воронюк

Ключові етапи розробки контент-стратегії для початківців

5.0

1332
Контент, стратегії, контент-стратегії… Чи варто боятися цих термінів? Коли, кому й на якому етапі братися за розробку контент-стратегій? В статті пройдуся поверхнево по ключових моментах: кому і для яких цілей потрібні; чи входить в «пакет завдань» копірайтера вміння розробити контент-стратегію;...

Ю. Прозоря

Підготовка до святкових продажів на Amazon: чотири пріоритети для продавців

5.0

912
Якщо ви хочете здобути максимум від прийдешнього піку різдвяних продажів на Amazon, тоді акцентуйте увагу на чотирьох основних зонах для покращення, про які ми поговоримо у цій статті. Від редакції. Не забудьте підписатися на канал WebPromoExperts у Telegram. Пік різдвяних...

О. Ткач

Зараз на сторінці 17 статей з 625

Підпишись на нашу розсилку і дізнавайся про все першим!