Блог Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts

Ексклюзивні статті з інтернет-маркетингу від лекторів Академії та інших професіоналів своєї галузі. Поліпшуйте свої знання та ставайте експертами разом з WebPromoExperts!
Як набрати аудиторію в Instagram на чесному слові: робоча модель самобутнього блогера

5.0

226519
Від редакції. Кейси люблять всі. Особливо ті, де є чарівне слово «безкоштовно». У наш час платити доводиться за кожен чих, і якщо говорити прямо, то розкрутити акаунт в Інстаграм все-таки чогось та вартуэ. А конкретно вашого часу й зусиль, ваших...

В. Свирская

Де шукати телеграм-чати?

5.0

72848
Способів небагато. 1. Власне пошук у телеграм Реалізація кострубата, виводиться тільки три результати. Шансів знайти щось мало. Але не варто відкидати такий спосіб повністю. Коли будете шукати чати в телеграм, акуратно формулюйте запитання. Найімовірніше виведуться ті чати, у назвах яких...

С. Салий

Digital-маркетолог: чому без нього, як без рук

5.0

8207
Digital-маркетинг – непроста, але дуже цікава сфера діяльності. Щодня виходять нові додатки, хтось здійснює відкриття, технології не стоять на місці – і все це позначається на вимогах, які пред'являють компанії до інтернет-маркетологів. Завдання фахівця – виробити таку стратегію, яка приведе...

А. Шкуро

Коментар зі зміні власників Google Ads

5.0

4992
Кілька днів тому на пошту фахівців надійшов лист із повідомленням про те, що потрібно вибрати власника акаунта Google Реклами. Виглядав цей лист так: Посилання на зображення Це повідомлення викликало хвилювання серед фахівців, оскільки оновлення щодо доступів завжди доволі делікатні й...

І. Бурач

Звіти розширеної електронної торгівлі та сегментація в Google Analytics

5.0

6328
Впровадження розширеної електронної комерції — це тільки початок. Ставити правильні запитання — це ключ до вироблення ідей, що сприяють змінам. Це дуже важливо, якщо ви працюєте з інтернет-магазином. Цифрова аналітика не легка. Є безліч речей, які можуть піти не так:...

І. Сандирєв

Чому можна навчитися у арбітражніков трафіку або «продавців повітря»

5.0

5200
Розбір кейса із залучення клієнтів для астролога. Контекстно-медійна мережа Google + прогрів аудиторії + лід-магніт. На мій погляд, нескладна, але дуже ефективна стратегія. Реалізація кейса не моя. У цій публікації я розбираю прийоми, які використовуються для залучення трафіку і лідів....

І. Сандирєв

Охорона, скасування! Чи можна скасувати замовлення в кращих інтернет-магазинах України

5.0

34634
Будь-який покупець може опинитися в ситуації, коли після оформлення замовлення змінилися обставини і потрібно терміново скасувати або змінити оформлене замовлення. Найпростіший спосіб, який можна запропонувати для користувача — звичайне скасування замовлення в особистому кабінеті одразу на сайті. Здавалося б, чому...

В. Сідньов

Як блогеру відзначити спонсора в публікації стрічки або Stories. Інструкція

5.0

34813
У статті: Навіщо потрібна спеціальна позначка "Спонсор публікації"? Як блогеру відзначити спонсора в публікації стрічки або Stories. Інструкція Як додати дозвіл для наявної публікації з брендованим контентом у стрічці Як дати дозвіл відзначати ваш бізнес-профіль у публікаціях з брендованим контентом...

М. Калинкина

Бюджет на таргетовану рекламу в Facebook і Instagram

5.0

51352
«Скільки треба грошей на рекламу?» і «Коли будуть продажі?» — це найчастіші запитання від клієнтів. І справді, що може бути важливішим? Я покажу алгоритм розрахунку рекламного бюджету. Використовуючи його, ви зможете самостійно розрахувати бюджет для своєї кампанії. Для початку трохи, зовсім трохи теорії....

О. Сурай

ПВВ, ЗСЖ, LOL і інші мудровані скорочення в соцмережах

0.0

58359
- Трям! Слух, бро, ти хату на НГ знайшов? - Так, усе нормально. Ти з ГФ будеш? - Ні, у неї ПВВпіднялося, агриться хз чому. - Лол, тоді го сам. - Ок. Подібні листування у Facebook або Telegram зустрічаються значно...

М. Сундалов

Ефективний Google Shopping в 2019-м

5.0

5810
Випускник Академії WebPromoExperts Іван Бурач, автор курсу «PPC Pro», експерт з контекстної і таргетованої реклами та розробки стратегій роботи з платними джерелами трафіку, на конференції Students Day розповів, як працювати з сервісом Google Shopping. 1. Початок роботи з Shopping Фахівці...

І. Бурач

Хороші новини: програма лояльності для випускників Академії WebPromoExperts

5.0

5281
Від редакції: всією Академією готуємося до першого вересня, Дня знань. Подивіться на програму лояльності для випускників WebPromoExperts, поставте свої питання і ще раз ознайомтеся з програмою наших курсів. Випускники WPE не просто отримують нову спеціальність, а й цілий ряд додаткових...

Н. Заяць

Топ 500+ блогів по інтернет-маркетингу

5.0

199543
Настав момент, коли дуже потрібно робити нову підбірку всіх хороших джерел знань з інтернет-маркетингу. На цей раз в список увійшли не тільки блоги, але й телеграм-канали, форуми, паблік та інші майданчики. Цей список збиравсь не один рік. Кожне посилання перевірено:...

Н. Заяць

CRO-аудит сайту та внесення доробок. Кейс "Palyvo"

5.0

3808
Тип послуги: CRO-аудит сайту компанії Проєкт: palyvo Сайт: palyvo.com.ua Про компанію palyvo.com.ua - сайт компанії "А. І. Бізнес груп", яка займається оптовим і дрібнооптовим продажем палива по всій Україні. Наразі компанія продає дизельне паливо, у планах також є продаж бензину....

В. Сідньов

Розбираємося з SPA і PWA: основні відмінності і оптимізація динамічних сайтів та односторінкових додатків

5.0

32518
Що таке SPA і PWA. Відмінності між сайтами типу SPA і PWA: Принцип роботи. Особливості кешування. Швидкість роботи. Оптимізація PWA- і SPA-сайтів. Тенденція створення односторінкових застосунків (SPA) і прогресивних веб-застосунків (PWA) поступово набирає дедалі більших обертів у веб-індустрії. Обґрунтовано це...

Ю. Телижняк

Контент-план публікацій в Інстаграме: Кому? Навіщо? Як?

5.0

65937
Регулярність важлива в трьох речах: у спорті, SMM і ще одній справі на букву "с". Так ось, якщо говорити про SMM, то регулярним, різноманітним, фантастичним ваш постинг зробить контент-план. Читайте статтю і робіть свій. Так ви поєднаєте теорію і практику....

Е. Воропаева

Від нуля до одиниці. Як за рік побудувати системний інтернет-маркетинг на ринку B2B

5.0

5699
Від редакції: особливо цінний досвід випускника Академії  Мене звати Юлія Кметь, я керівник компанії Inspe. І зараз я розповім, чим займається наша компанія, і поділюсь нашим досвідом інтернет-бізнесу. Саме я ставала ініціатором корпоративних та індивідуальних концепцій в нашій компанії. І...

Ю. Сенишин-Кметь

Зараз на сторінці 17 статей з 640

Підпишись на нашу розсилку і дізнавайся про все першим!